Brasvar
Brasvar levert varkensvlees van een bijzondere kwaliteit en is ondertussen een vaste waarde in de vleesindustrie en horeca. Tallieu & Tallieu ligt aan de basis van dit merk door de naam Brasvar te verzinnen en er een herkenbaar logo en huisstijl bij te passen. De verfijnde smaak van het Brasvar-vlees klopt met de geraffineerde huisstijl. De unieke stijlelementen gaven precies de waardes weer die Verbivar nastreefde. Dit alles werd toegepast in een functionele website, verschillende folders en promotiemateriaal. Om de huisstijl te ondersteunen in de juiste sfeer werd ook een fotoshoot georganiseerd.
De oorspronkelijke waardes zijn door de jaren heen gebleven. Kwaliteit door uitgebalanceerde en authentieke voedersamenstelling van de Brasvar-varkens is meer dan actueel. Dit wordt onderstreept met een restyling die past bij deze tijdsgeest maar die het karakter van het merk Brasvar behoudt. De illustraties op het krijtbord benadrukken de artisanale werkwijze van Brasvar en zijn informatief voor de consument. Ze tonen wat de dieren voorgeschoteld krijgen, wat hun kwalitatieve smaak tot gevolg heeft.
De prioritaire boodschap van Verbivar wordt gepresenteerd op verschillende dragers: affiches, toonbankdisplays en flyers, inpakpapier en advertenties. De restyling accentueert de speelse kant van Brasvar: de vorm van de leaflet is het silhouet van een varken, de verschillende lettertypes en illustraties op het krijtbord. Dit promotiemateriaal is nu bij meer dan 200 slagers te vinden.